GRATIS

 
Får ofta sms med erbjudande ifrån "min" parfymeria. Höga rabatter men riktigt dyra produkter. Visst är det bra grejor men man kan inte bli 20 igen 😁 Häromdagen ringde den trevliga tjejen och frågade om ja ville få gratis ansiktsbehandling, låter ju intressant. Blev inbokad 12.30 idag. AG kände sig ok idag och ville gå med på stan. Jag kom i god tid och fick vänta en kvart. AG gick till posten för att hämta ut ett paket. Så var det min tur. Två damer från Lissabon, representanter från Juvena. Nu förstår jag vitsen med det hela 🤑🤑. Först håranalys🤔 Hon körde en mackapär i håret och i botten för att konstatera att jag har ett frisk bra hår. Kunde se det mycket förstorat på en skärm. Jag ser att du använder Juvenas fina schampo!! Javisst 😆 Nu använde jag Loreal för färgat hår timmarna innan analysen 😂 Men damen tyckte absolut jag skulle använda en speciell mask för håret. Och sen skulle jag ha ytterligare ett speciellt schampo och skifta med andra schampot. Ok. Fick flytta över till annan stol. Nu blev det en skön ansiktsbehandling. Damen berättade mycket ingående om varje produkt som användes och vad min hud behöver. Och det var inte lite!!! Först rengöring, sen peeling, mask, serum, ögonserum, speciell dagkräm sensitiv, ögonkräm, serum för natten, nattkräm och ännu en dagkräm att skifta med!! Jag kunde inte riktigt koppla av. Satt och funderade hur jag skulle ta mig ut ur butiken utan att köpa en enda burk🤔 Plus 2 sorters schampo, mask för håret och balsam!!! 💸💶💸💶. Så blev jag klar och nu hade man redan börjat ställa burkar på disken åt mig! Herregud! Mojto obrigada sa jag, men jag skall inte ha något idag. Har så mycket burkar hemma och nu vill jag fundera. Damerna såg lite snopna ut men jag sträckte på mig, sa boa tarde och gick ut. Jag hade klarat det☺️
Até amanhã 
☀️🇵🇹☀️
 
 
1 Gun:

skriven

Bra gjort! Jag har oxå lärt mig säga nej till sånt.

Svar: Tack! Svårt stå emot, men stolt när man lyckas stå emot ☺️
Lena Viltare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: