Halvmara 🏃🏃

Vaknar till en förtjusande soluppgĂ„ng. Under natten har det kommit mycket regn. Gör ju inget om det kommer pĂ„ natten. 17 redan pĂ„ morgonen och det kan man inte klaga pĂ„. Som tur Ă€r, rĂ„r man inte pĂ„ vĂ€drets makter. Efter en riktigt slapp förmiddag blir det matjessill till lunch. Mmmmm sĂ„ gott!! Idag Ă€r det Halvmara i Faro, sĂ„ vi beger oss ut pĂ„ stan. Den gĂ„r förbi vĂ„ran gata och runt ner genom gamla stan. En riktig folkfest. Löparna far genom alla smĂ„ gĂ„gatorna och mĂ„l nere i marinan. DĂ€r Ă€r livemusik och massor av folk. Samtidigt hantverksmarknad i stora tĂ€ltet. Vissa deltagare var riktigt högt upp i Ă„lder, och sĂ„g slitna ut. Man hade Ă€ven lopp för barnen. HĂ€rligt att se. Tittade efter lillebror, Peo, men sĂ„g honom inte. 🙄 Vi tog en fika pĂ„ "vĂ„rat" CafĂ©. Trevliga tjejer som pratar portugisiska med mig. Det Ă€r ett av mina "trĂ€ningsstĂ€lle". De tycker det Ă€r kul att jag vill lĂ€ra mig. Blir en hĂ€rlig runda genom stan hem mot Avenida 5 De Outubroâ˜ș AtĂ© amanhĂŁ đŸ‡”đŸ‡č
 
 
 
 
 

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: