OLHA'O

Så är den här igen! Underbara morgon. Idag blir det inget ordentligt gjort. Skriver vykort, födelsedagskort och svarar på mail. Bloggar och städar. Fixar till en omelett till lunchen med svamp, lök och paprika. 
efter lunchen kör vi på lite utflykt. Kör till en liten mysig "fiskeby" Olhao. Jättefin marina och strandpromenad. Strosade omkring ett par timmar. Efter en fika i hamnen kör vi hemåt igen. På vägen hem låg ett nytt varuhus, CONTINENTE, vi stannar till och göra några inköp. Sen stannar vi till vid sängaffären och köper bäddmadrassen vi sett ut dagen innan. Hem fixa middag. Det blir många samtal med vänner och familjen via messenger. Fantastiskt att detta fungerar helt gratis. Och det funkar även med video på. Kan ju också berätta att livet är inte en dans på rosor även om man flyttat till värmen och börjat nytt liv. Nu blir det mycket inpå varandra och det är man inte van vid. Ibland behöver man vara lite för sig själv. Jag har uppmuntrat AG ett par ggr att gå ut och kolla på fotboll på kvarterskrogen. Och de gångerna har jag njutit av ensamheten. Skulle tro AG känner likadant. Vi har inte träffat på en enda svensk här. Ett danskt par på stranden. Det är allt. Tror tiden är inne snart att leta upp en golfbana⛳️⛳️
 
 
1 Annica:

skriven

Kram kram ❤️

2 Agneta Sjöberg:

skriven

Hej
Jag bor i Lagos sen i september och är från Göteborg. Såg att du köpt bäddmadrasser i Faro och jag undrar. Vad heter affären och vilken adress är det? Jag har letat så mycket och hittar ingen affär här och i dom närmaste orterna. Vore jättesnällt om du kan svara mig
Hälsningar Agneta Sjöberg

Svar: Hej Agneta! Skickat mail till dig!
Lena Viltare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: