Nu håller vi tummarna✊🏻✊🏻

Nu har det gått en månad av oro, nya undersökningar, biopsier och resor.
Vi hade två härliga tjejer på besök här! Johanna och Mia. 5 härliga dagar och firade Mias 50årsdag.
5 dagar gick fort och nu återstod frågan: skall jag resa till Sverige eller inte??? Jag hade sen länge bokat 2 veckor för att träffa min familj. Vi bestämde att jag skulle åka. AG's son, Anders, kom med sambon Jessi och stannade en vecka. 
Jag bodde i Bjuv hos Johanna och fick uppleva härlig höst med sval frisk luft🤗 
På min födelsedag blev jag väckt med skönsång, tårta och ros på sängen🤗❤️ Kändes underbart, länge sen det hände🤗❤️
Så klart gjorde jag ett besök hos bästa "frissan" Camilla❤️ Klippt och fixat! Är alltid supernöjd när jag går därifrån! Sen är ju Camilla en supergo vän❤️
Jag hann göra ett par ljus till Mia.
Efter besök hos min Mor tog jag en sväng inom kyrkogården och hälsade på mormor och morfar❤️
Sista dagarna i Sverige bodde jag hos Emil och hans Goa familj❤️ Så härligt på pussa på Carl och Viola❤️😘 Oj, vad dom har växt! Viola nästa lika lång som jag😂 .
Fick nytt tillskott i "väskstallet" 😂
Viola hade studiedag och Pia hade ledig dag, då tog Emil oss på utflykt! Till Bosjökloster. Vilken underbar dag det blev! Härlig natur och mysig promenad, och nära kontakt med hästarna🤗 Så många fina rosor fortfarande i blom!
Den tusenåriga eken grönskade trots den var ihålig!
Efter en god lunch på golfrestaurangen blir det hemfärd för att packa väskorna🤗 Johanna, Sven och Victoria kommer och vi käkar Taccos tillsammans. Många avskedskramar och pussar❤️❤️❤️ Tidig avfärd lördagmorgon, 03.00😫 Känns alltid vemodigt lämna min Goa familj. Ville så gärna hälsa på alla vänner, men prioriterar familjen❤️ Nästa gång....... Nu hem till Faro och AG🤗
Nu skall vi kämpa👍🏼💪🏼💪🏼
Så, alla nära, kära och vänner: Idag får ni gärna hålla ALLA tummar och tår!!! Idag, kl 15 Svensk tid, är vi på onkologen och träffar ett läkarteam, 3 läkare, för att få reda på alla CT, biopsier Och kommande behandlingar som man skräddarsytt för AG. Vi vet att man börjar med cellgift, sen blir det Op.
Ana följer med oss. Det är oroligt, speciellt för AG. Många tankar snurrar i huvet🤔😫
Men ändå bra att få reda på allt och sen kämpa!!💪🏼💪🏼
 
Bom dia amigos ❤️
 
Ate logo 
🇸🇪🇵🇹🇸🇪
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: