Resan till Sverige 🇾đŸ‡Ș Hem eller??

SĂ„ flög jag till Sverige och min Goa familj. Satt pĂ„ fönsterplats och njöt hela vĂ€genâ˜ș✈  FrĂ„n att ha varit flygrĂ€dd, och mĂ„tt dĂ„ligt bara man tĂ€nkte pĂ„ att flyga och fullproppad med piller, sĂ„ var detta första gĂ„ngen jag flög ensam. Helt avslappat njöt jag av utsikten!! PĂ„ Kastrup fanns dotter med familj❀  HĂ€rligt fĂ„ krama om dem igen, efter 5 mĂ„nader. Victoria slĂ€ppte inte mig pĂ„ flera dagar❀  Det blev hĂ€rlig vĂ€lkomstmiddag i Bjuv, dit Ă€ven Ă€ldsta dotter kom med sin "lille" Cujo, 60kg vĂ€ger han😜 De hade tillsammans lagat pulled lamm, frĂ„n egen gĂ„rdđŸ‘đŸŒ. Supergott!! Vi hade en mysig kvĂ€ll tillsammans❀❀ Jag sov gott hos Victoria, som höll min hand nĂ€stan hela natten. Jag fick nöjet att följa med pĂ„ Victorias gympa. Powerkids! Dom Ă€r jĂ€tteduktiga! 2 nĂ€tter blev det i Bjuv. Sen fick jag lĂ„na bil efter att lĂ€mnat Johanna pĂ„ Ängelholm flygplats, dĂ„ jag och Victoria körde mot Landskrona! Vi "checkade" in hos min mor. Jag tĂ€nkte att det skulle vara trevligt för Mor att trĂ€ffa barnbarnsbarnet vilket inte blir sĂ„ ofta. Arbete, dagis, gympa, simning m.m. Jag har ett schema för mina dagar i Sverige. Inte lĂ€tt att vara rĂ€ttvis. man vill hinna med sĂ„ mycket som möjligt. Barnbarnen var högst pĂ„ listan. Vilken tur jag fick ha Johannas bil! â˜ș Vi körde till Violas skola och jag skulle överraska henne. Jag hade avtalat med Pia och skolan var informerad. SĂ„ kom dĂ„ Viola ut, 7Ă„r, FARMOR! Hur kom du hit?? Stora kramen❀  Sen blev det cafe'besök med tjejerna, och det var en upplevelseâ˜ș  Kusinerna skrattade och tjattrade och Ă„t goda kakor. Det var verkligen roligt!! Vi hann med en fika hos min bror ocksĂ„. NĂ€r vi lĂ€mnade av Viola, kom Carl springande mot mig❀  Trodde aldrig han skulle kĂ€nna igen mig, men det verkade som han gjorde det. Tack vare samtalen med videođŸ‘đŸŒPĂ„ onsdagen lĂ€mnade jag Victoria i Bjuv med löfte om bio pĂ„ söndagen. Torsdagen flyttade jag ut ifrĂ„n Mor. Marianne och Roland bjöd pĂ„ god lunch! JĂ€ttegott och trevligt trĂ€ffas. Vi hann med en runda pĂ„ stan â˜ș  Körde vidare till nĂ€sta hĂ€rbĂ€rge😂  Jag "checkade" in med pick och pack hos Lisa och John. Vi Ă„t en god middag och snackade och snackade!! Myste med Debbi (hunden) PĂ„ fredagkvĂ€llen Ă„t vi gott pĂ„ Basilika och sen blev det bio. Vi sĂ„g The Danish Girl. Lördag blev en tur pĂ„ stan tillsammans med Poul. Fika hos Sanne och shopping. LördagkvĂ€llen kom tĂ€rningarna fram och vi spelade tiotusen. Söndag var jag bjuden pĂ„ lunch hos Pia, Viola, Carl och Ellen. Pia gör fantastiskt goda dumplings och vĂ„rrullar. Mmmmm Som jag Ă„t!😁  Johanna kom och lĂ€mnade Victoria och jag lastade in tjejerna i min lĂ„nebil. Vi körde mot biografen. Det blev köpt popcorn och dricka. Alvin och gĂ€nget var en jĂ€ttetrevlig film och jag tror tjejerna var nöjda. PĂ„ mĂ„ndagen var jag bjuden pĂ„ lunch hos Anne och Peter pĂ„ vĂ„r gamla gataâ˜ș  Supertrevligt och gott!  Vi fick ett par trevliga timmar. Fick hĂ€lsat pĂ„ Stanko och Danica❀ Fick Ă€ven en go kram av Eva och nĂ„gra minuters snack. Tisdagen var ocksĂ„ pressat program. Kristina bjöd pĂ„ en supergod lunch. Indisk restaurangđŸ‘đŸŒ. Vi fick ocksĂ„ pratat av oss😂 PĂ„ kvĂ€llen var jag bjuden till Lars och Anne. Hann precis inom Peter och Annica och kramas❀ och pratat 5 min, fĂ„r bli lite mer tid till sommaren.Som alltid hade Anne lagat till en fantastisk middag. Godaste soppan!! Trevliga timmar. Tiden gĂ„r bara sĂ„ fort. Nu mĂ„ste jag "hem" och packa fĂ€rdigt! Tidigt upp imorgon och Flyga HEM!!đŸ‡”đŸ‡č En sak jag glömt, hur kallt det kan vara i Sverige😁  Jag frös hela tiden🌬🌹
 
 
 
1 Annica:

skriven

FullspĂ€ckat schema 😀👍
Hoppas vi hinner trĂ€ffas nĂ€r ni kommer nĂ€sta gĂ„ng i maj 😀
Kram till Er frĂ„n oss ❀

Svar: Ja visst var det fullspĂ€ckat alltidâ˜ș Vi fĂ„r ta igen det till sommaren💖💖. Kramiz
Lena Viltare


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: