Man tager vad man haver..😉

 
Hoppar till nĂ€r jag kommer upp pĂ„ toa imorseđŸ˜« Vi har en stor inkaklad spegel, sĂ„ huvet lyser som rött guld!! Kommer jag att kĂ€nna igen mig sjĂ€lv nĂ„gon gĂ„ng? Jaja, nu Ă€r det gjort och kommer sĂ„ klart bli brađŸ€— Jag facetimeade med Lisa idag nĂ€r jag satt i solen och hon tyckte det var bra! 
Vi fĂ„r gĂ€ster lördagmorgon. SĂ„ vi fixar och stĂ€dar.  LampskĂ€rmarna i gĂ€strummet ser "dassiga" ut. AlltsĂ„, ge mig ut och leta skĂ€rmar nu har jag inte lust med. Nej, börjar med att frĂ€scha upp en men blir sĂ„ dĂ€r. Hrmm jag har ju mycket bra och ha. Jag Ă€r en obotlig samlare 😂 Fram med pyssellĂ„dor som flyttade med ifrĂ„n Sverige. Jag hade sparat smĂ„ tygbitar frĂ„n uppsydda gardiner, kan ju va bra att ha. Och nu kommer de till anvĂ€ndning. Ser ut som mocka. Faktiskt heter de gardinerna SverigeđŸ€—đŸ‡žđŸ‡Ș köpta hĂ€r i Faro! Stryker tyget, och tar mig an lampskĂ€rmarna. Rotar i lĂ„dorna och hittar kantband som jag anvĂ€nde nĂ€r jag sydde "huckle", snibbar, nĂ€r jag jobbade i skolkök. Blev ju helt ok! Jag Ă€r supernöjd, och AG tyckte det var bra att jag inte köpte nya skĂ€rmar 😂
 
Nu har vi varit pÄ "handlerunda" och fyllt pÄ förrÄden. Imorgon 09.25 kommer AG:s son med sambo, och stannar en vecka.
VÀrmen har kommit pÄ riktigt nu men Atlanten Àr inte precis uppvÀrmd Àn. Gissar pÄ 18 grader. 
Ha en trevlig helg, för det tĂ€nker jag hađŸ€—
Boa noite. Bom fim de semana đŸ€—đŸ‡”đŸ‡č🇾đŸ‡Ș
 
1 Gun:

skriven

Kreativa Lena👍

Svar: Tack finaste GunsanđŸ€—â€ïž
Vilterskan


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: