Gråa hår 🤔

Jag har alltid varit mörk i håret och trivts med det🤗 Men naturen börjar ju ge silver i botten och tinningar. Jag färgar och färgar. Vill inte bli en grå tant😫 Tycker det är så fint på andra. Och nu färgar ju unga tjejer sig snyggt grå. Tydligen modernt. Nu behövs färg var 3:e eller var 4:e vecka. Maggans nya hår inspirerade mig och sådde ett frö hos mig. Nu är jag ju sådan person, kanske impulsiv, att har jag fått en idé så skall det ske på en gång🤗 Alltså idag gick jag ner till Renato och Paula! Hade googlat lite på nätet om att tona ner färgen så det blir jämnare vid utväxten och slippa färga det så ofta.
 
Bild före.. Kunde väl aldrig tro att det var så komplicerat. Först avfärgning
 
 
Hela tiden stod två tjejer och höll på med håret. Drog och kammade i det. Nya turer och håret var morotsfärgat😫 Sen vart det gult och nästa steg grönt😱
 
 
Efter många turer och 5 timmar senare ser jag resultatet. Hrmm inte riktigt som jag tänkt mig, men jag vänjer väl mig. Skall ha i några slingor om ett par veckor så kanske det blir bättre. AG tyckte det var "Skapligt" Paula tog en selfie på hela gänget som ägnat sig åt mig i 5 Timmar😲
 
 
CAMILLA! Saknar dig❤️ Bästa frissan i Sverige❤️ Nu hemma, hoppar jag till var gång jag går förbi en spegel😂😂 Boa noite amigas Até amanhã 🇵🇹🇸🇪 PS! Glöm inte gillaknappen❤️ Ds.
1 Henrietta:

skriven

Du ser jättefin ut, själv har jag fått grå slingor och avundas dessa med vacker silverhår...jag är ju naturligt rödhårig så det kommer ta tid innan jag blir riktigt grå .

Svar: Tack Henrietta. Kommer ta tid innan jag vänjer mig. Blev förtvivlad när jag såg mig i spegeln nu imorse😫 Du har ju jättefint hår. Får gå med hatt nu 😂 Kram😍
Vilterskan

2 P-O:

skriven

Ska bli intressant att se "live", du får kanske ha en blomma i handen eller håret så vi kan känna igen dig :-)
Skämt åsido, det kommer bli hur bra som helst. Det gäller bara att vara sig själv. Skönheten sitter inte i håret, utan på insidan som bekant, o den behöver du inte färga!

Svar: Käre lillebror🤗 Det värmer. Titta efter någon med hatt 😂
Vilterskan

3 Carola:

skriven

Hej

Vill bara säga att det är kul att du är tillbaka! Har haft koll på din blogg sedan start.
mvh/Carola

Svar: Tack snälla🤗 Så roligt att man vill läsa bloggen👍🏼🤗
Vilterskan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: