Sjukstuga

 
Efter dryga timmar på Socialen blir det gott med middag! AG börjar frysa och skaka😁 Kan inte hålla temuggen. Världens frossa. Tempen visa 39, nu blev det allvar🤔😨. Reklamen stämmer bra. Föda barn är ju en baggis i samanhanget🤗 AG blir förvisad till kontoret med Taimedicin, vatten och temp. Jag fixar med blommorna. Fantastiskt hur boganvillan sätter fart med massor av blommor. Citronträdet är i full blom. Kommer massor med nya blomknopparna överallt. När jag är på balkongen kommer ett storkpar mitt framför ögonen. Lyckades fånga dem🤗 Blir lika imponerad var gång jag ser dem. Tittar till sjuklingen emellanåt. AG vill ha solglasögon, säger han är ljuskänslig😎 Han är inte förkyld men hör honom hosta under natten. Vaknar till ännu en dag med blå himmel och strålande SOL!! Idag har jag pratat med Carl på messenger☺️ Vi sjöng tillsammans, jag sjöng rättare sagt. Förstår att han ville stänga av telefonen. 😂😂. Jag sätter igång med brödbaket. Nyttig limpa utan mjöl. AG var inte så imponerad av smaken, men det är nyttigt!! Sen blir det dags marinera kycklingfilé. Blandar till lite av varje. Man tager vad man haver😂 Sprang ner till Pingo för att köpa chili. I bara farten blev det piripiri! Har börjat fräsa med chili i spetskålen för extra sting. Och visst blev det sting alltid😂 Verkar som febern gett med sig och AG förflyttar sig till TVsoffan. Nu hoppas vi det stannar med det! Até logo ☀️🇵🇹☀️
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: