Hemresa đŸ‡§đŸ‡Žâœˆïžâ˜€ïžâ˜€ïžâ˜€ïž

SĂ„ Ă€r det dags lĂ€mna Sverige för denna gĂ„ngen. Mycket blandade kĂ€nslor. Samtidigt som jag har hemlĂ€ngtan sĂ„ grĂ„ter hjĂ€rtat nĂ€r jag kramar mina Goa barnbarn adjĂ¶đŸ˜„ Det har varit 5 hektiska veckor, almanackan fulltecknad. Ville ju hinna med sĂ„ mycket som möjligt och trĂ€ffa alla Goa vĂ€nner, grannar, arbetskompisar och sĂ„ klart familjen. Jag har hunnit med bröllop, studenten och födelsedagar. FĂ„tt rĂ„tt om barnbarnen. Vi har ju haft förmĂ„nen att fĂ„ bo hos bĂ€sta vĂ€nnerna Lisa och John. Det har funkat jĂ€ttebra. Vi har passat hunden, Debbi, och huset nĂ€r de reste till USA. Nu har jag kĂ€mpat med packningen, och det Ă€r inte lĂ€ttđŸ˜« Zoegas hela bönor, matjessill, ost, lamellgardiner, parasoll mm. 3x23kg + 2x10kg!!! Jag vill Tacka av hela mitt hjĂ€rta ALLA, ingen nĂ€mnd och ingen glömd, för alla Goa middagar, fikastunder och supertrevliga pratstunder!!! Vi har verkligen hunnit med mycket!! Badat i Fortuna, gĂ„tt rundan runt Ålabodarna och badat dĂ€r. Detta kommer jag leva pĂ„ lĂ€ngeâ˜șïžđŸ‡žđŸ‡Ș SĂ€kert nĂ„gon jag missat, men har verkligen försökt hinna med Alla. Hej DĂ„ min Älskade familj❀❀ Hej dĂ„ Alla VĂ€nner!! Nu Ă„ker jag hem till min vardag och fortsĂ€tter lĂ€ra mig Portugisiska och skriva min blogg🇧🇮 Extra Stort Tack Till Lisa och John❀ AtĂ© amanhĂŁ Boa noite đŸ‡§đŸ‡Žâ˜€ïžđŸ‡§đŸ‡Žâ˜€ïž
1 Anni a:

skriven

Ha en trevlig resa hem och vĂ€lkomna tillbaka 😊 Det var sĂ„ kul o trĂ€ffa Er ❀ kram kram 😍😚

Svar: Tack Annica! Kramiz❀☀❀
Lena Viltare

2 Anonym:

skriven

Tack för trevlig tid, vi ses snart hoppas jag!/P-O

Svar: Det Ă€r vi som Tackar!! Det hoppas vi ocksĂ„đŸ‘đŸŒâ˜șïžâ˜€ïžâ˜€ïžđŸŠđŸŒâ€ïž
Lena Viltare


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: