Boka flyg ☺️

Söndagshimlen varierar väldigt. Lite sol, men bara lite. Verkade bli fint så därför startade jag tvättmaskinen. Men precis när jag hängt ut tvätten kom det en skur. Fick räddat sängkläderna från terassen.  Tycker jag börjar få slingor i håret, så fram med färgen ☺️ Efter 45 minuter ser jag ut som en ny portugisiska om det inte varit för de blå ögonen. AG kämpar med laptop och TV för att kunna se på skidtävlingar. Han har köpt något som heter dold.se och då skall man kunna se svenska kanaler. Lite installationer och så vips!! Nu har TV'n varit på hela dagen. Skumtimmen kunde vi se nu. Vi har kollat in bra billigt flyg till Sverige. är inbjudna till stort bröllop Pingstafton. AG har kollat och kollat, men inte bokat. Nu bänkade jag mig på kontoret och började leta. Så nu har jag bokat enkelresa till 12/5 med TAP!! Hemresan kan man hitta senare. Fick precis höra att ett nytt IKEA öppnar i Albufeira i april!!! Skitbra!! Vi har endast 4 mil dit. Förbereder mig för morgondagen. Mina språklektioner börjar igen!! Nu gäller det att verkligen skärpa till sig och bruka allvar 😊  AG får ta sin portfölj och gå till diverse instanser för att så småningom få portugisiska skyltar på bilen och en bizz som gäller på motorvägar. 
Boa noite 🇵🇹
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: