Solskenshistoria med regnskurar ☀️☔️

Frida åkte tillsammans med Beppo och hans Goa familj till Bjärred, för att provbo tillsammans med dem❤️ Vi hade kontakt via Sms och det funkade bra. Frida var ledaren och Beppo fann sig i att få sova på golvet på Fridas petbed 😫. Hann fick inte sova i sängen. Så här var det två nätter, tisd/onsd natt fick han äntligen sova med i sängen ☺️ Igår onsdag, kom Frida hem igen och Marie hade känt några knölar på magen på Frida😔. Jag bokade tid hos veterinären till morgonen idag torsdag. Marie kom och vi åkte till veterinären tillsammans med Frida. Och mycket riktigt, där finns några knölar. Tumörer på juvren😥. Bröstcancer😫. Operation är det inte tal om, alldeles för stor operation, vi blev avrådda till det. Vi fick namnet till en onkologveterinär på djursjukhuset i Helsingborg. Marie har ställt en fråga till henne via mail: Kan en sterilisering bromsa förloppet ? I så fall får det bli så. Vi väntar på svar. Det hade ju underlättat samboendet med Beppo också😊. Detta är ju ändock ledsamt. Kanske Tamoxifen😉 Det mest fantastiska är vad Marie säger när dom skall åka hem. Lena vi tar Frida i alla fall💖 Hon kan få några fina år tillsammans med oss💖💖💖 Just nu är ju Frida riktigt pigg och fantastisk med sin fotboll!!⚽️⚽️⚽️ När Beppo med familj skall köra hem till sig står Frida vid dörren sidan om Beppo. Glöm inte mig!! Men Frida får stanna ett tag till. ☺️
Utrensning och försäljningen av prylar fortgår. Jag har sålt båda cyklarna. Bokhyllan reste iväg idag. En väggklocka, trädgårdsredskap och en del verktyg åkte iväg😊 Jag hann med packa ett par kartonger också, men nu blir det loppelådan😴 TVÅ arbetsdagar kvar, sen 4 veckor semester!!! SEN........ PASSION!!! Låter mycket trevligare än pension☺️
1 Lisa:

skriven

Jag får en tår i ögonvrån när jag läser😢. Tänk att Frida och ni haft en sådan tur o träffat dessa underbara människor😊. Hon kommer helt säkert att att få en fin pension hon också 👏🏻👏🏻💋.
Kram Lisa💕❤️

Svar: Tänk Lisa det tror jag också😊 Kram 💖💖
Lena Viltare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: