"SICKEN VICKA"

Bloggandet har kommit i skymundan sista veckan. Vi har ju haft gäster☺️ Det blir en sammanfattning. Vi har haft många trevliga utflykter och besökt mysiga städer som Tavira, Olha, Albufeira, Silves och framför allt i våran egen stad Faro. "Våra" Storkar visade också upp sig på flera ställen. Jag tycker fortfarande att det är magiskt med dessa fina fåglar. Vi hann med fina stranden i Albufeira där AG kastade sig i böljan blå. Här finns de största och finaste snäckorna, och Marianne fick plockat till barnbarnen. Vi har hunnit med massor av julshopping i fina butiker. Hade ju tur att det var Black Friday. Hittade några fynd. Mysiga fikapauserna på café. Jag har kockat i vårt härliga kök på kvällarna, och så klart rejäla frukostar. Ett par kvällar blev det kortspel. Bröllopsdag nr 21, men AG hade totalt glömt bort det!! 🙄 Jag dukade till lunch med ett hjärta på tallriken men han fattade ingenting!!? På fredagen var vi ute och åt avskedsmiddag. Vi har hittat en favoritrestaurang. Vilken trevlig restaurang!! Supertrevlig personal och GOD mat. Jag åt svärdfisk. Bara Såå god. Det blev mycket promenerande. Jag och Marianne gick 15000 steg en dag. Tyvärr glömde jag stegräknaren ofta. Det har varit en intensiv vecka som försvann alldeles för fort. Nu packar gästerna sina väskor för att flyga hem lördagmorgon så det blir att ställa klockan. Jag kunde skicka med lite post till Landskrona. Kanonbra! Blir en ståendes frukost tidig lördagmorgon och vi kör till flygplatsen. Tar 12 minuter. Vi följer med till incheckningen. Sen blir det ett farväl och vi undrar: Var tog denna vecka vägen?? Vi har bjudit på allra bästa väder, bara blå himmel och flödande sol ☀️☀️☀️ Hej då och ha en bra flygresa. Hälsa Sverige att vi har det jättebra!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Annica:

skriven

Ni ser ut till att ha haft det helt underbart. Här är det ett jäkla skitväder och dessutom hade vi en jäkla storm här i helgen. Vi länkar verkligen till att få träffa Er, hoppas på lite bättre väder hos er än hos oss.
Du får skicka en önskelista på vad ni vill att vi tar med till Er.
Massor av kramar
Annica och Peter ❤️❤️❤️

Svar: Ja Annica det har varit supertrevligt! Vi önskar samma väder till Nyår!☀️☀️Skall bli kul ha er här💖💖 att få visa vårt nya hemland. Jag skickar en lista. ☺️Kramar ifrån oss i Portugalien💖💖💖
Lena Viltare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: