Packa Packa Packa

Tisdag 18/8 Lena har namnsdag♥️
En viktig dag för mig. Får alltid en speciell känsla på Lena-dagen. Blev opererad för bröstcancer just denna dagen 2004 och känner glädje över att få vara FRISK!!♥️
 
Packningen fortskrider, och jag har begränsat antal flyttkartonger, 30st, dom börjar ta slut 😁. Vi tömde ett förråd där det fanns 9 st stora kartonger med bara julsaker 😱. Jag får minimera julgrejor till en kartong. Finns säkert julsaker i Faro 😂. Alltså blir en hel del magasinerade. Emil och AG kör en del till magasinering. Något åker ut till loppisen. Att man kan samla på sig så fruktansvärt mycket prylar. En stor papperskorg fylld med present och julpapper. En låda med presentsnören och fina band 😁
Vi fick tömma kontoret eftersom alla möbler där blev sålda. Satt vid dokumentförstöraren 4 timmar och körde ner papper😁 Det svåraste och mest tidsödande är nog sortering av papper och småprylar. Tar så lång tid och är jättetråkigt 😖😂. Sen är vi ju inte överens alltid vad som skall sparas eller kastas. Det bästa hade nog varit att jag åkt till stranden och någon annan kastat allt 🌴☀️🏊
Nu kom vi till mina toaskåp. Herregud vad grejor😁😁. Blir svårt det här. Nu är i alla fall gästtoaletten klar för städning👍👍
 
Ikväll skall vår gamla syförening ,Anno 1974, träffas i Glumslöv hos Karin. Anita S. kommer och hämtar upp oss andra 3 stadsbor och kör till Glumslöv. Vi blir 5 st ikväll. God mat och gott vin bjuder Karin på. Blir mycket trevligt pratande och Goa skratt. Vi sitter i den fina tillbyggnaden av Karins hus👍. Jättefint!!
Tack för en supertrevlig kväll 👍💖😂
 
Onsdag och torsdagen blir mycket sorterande och packande. Känner mig så stressad. Tycker inte jag kommer någon vart😱. Snart bara en vecka kvar. Almanackan fullklottrad. Läser på torsdagen inklämd text: Fika ute. 
???? Vad menar jag??? Nu kom jag på det!! Vi skall träffa Marianne och Roland för en fika ute på stan 10.30!! Och nu är klockan 10.00.  Bråttom bråttom!! Vi träffas 11.00 och tar en mysig fika tillsammans👍🏻☕️☕️🍪🍩
sen fortsätter packandet !!!!
 
Boa noite🇲🇽
1 Gunilla A:

skriven

Hej Viltare! Tusen tack för idag!💛 fina saker som kom med hem😀 måste vara skönt och bli av med en massa bra och ha prylar som man inte använde ändå! Ha det så trevligt ikväll och njut av de dina! Ses på torsdag kram kram 💕💕💕

Svar: Tack för alla köp Gunilla💖 Trevligt det skall bli på torsdag Kram😘
Lena Viltare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: